Ми прагнемо, щоб ваші покупки відповідали вашим очікуванням. Однак, якщо ви вирішили повернути товар, ми готові вам допомогти.
Як повернути/здати в ремонт товар?
Умови повернення або здавання в ремонт
Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживачів», повернення або обмін товару належної якості (без дефектів) можливі протягом 14 днів з моменту покупки, не враховуючи день придбання, за умови виконання таких вимог:
- товар не використовувався і не має ознак експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання чи контакту з рідинами, як на самому виробі, так і на упаковці чи документації;
- програмне забезпечення залишилося в первісному стані, без змін чи активації; збережено товарний вигляд – наявні всі ярлики, заводське маркування, оригінальна упаковка, а комплектність товару повна;
- збережено всі супровідні документи (інструкції, гарантійний талон, чек чи квитанція, які підтверджують покупку).
- Товар не підлягає поверненню, якщо він входить до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" (зокрема, носки, білизна і рукавички).
Будь ласка, перед початком використання уважно ознайомтеся з інструкцією!
Процедура повернення або здавання в ремонт
- Для повернення товару, будь ласка, заповніть форму:
Особистий Кабінет > Історія замовлень > Замовлення > Перегляд > (Біля товару з права побачите) > Повернути - Після обробки форми Вам буде надіслано листа з інструкціями подальших дій. Якщо протягом 1 робочого дня Ви не отримали листа перевірте папку "СПАМ", якщо і там немає листа, то зв'яжіться з нами в чаті.
Повернення коштів
- У разі повернення товару належної якості, вам буде повернуто вартість товару без урахування вартості доставки.
- Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Дякуємо за розуміння та вибір наших товарів. Ми робимо все можливе, щоб зробити ваші покупки приємними та безпечними.