Кешбек 8 грн
![Книга Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу - Метт Джонсон, Прінс Гуман Vivat (9789669829375) Книга Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу - Метт Джонсон, Прінс Гуман Vivat (9789669829375)](https://yon.com.ua/image/cache/webp/catalog/brn/images/prod_img/2/9/U0802429_main-500x400.webp)
Код товару:
U0802429Виробник:
VivatКраїна виготовлення:
УкраїнаШтрихкод:
9789669829375Код УКТЗЕД:
4901990000Вага:
0.33 кг
В наявності
380 грн
— Відправимо завтра (Нова Пошта, Укрпошта або самовивіз).
— Оплата при отриманні, Visa/Mastercard, безготівковий розрахунок з ПДВ.
— Оплата при отриманні, Visa/Mastercard, безготівковий розрахунок з ПДВ.
Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».
Характеристики
ISBN
9789669829375
Автор
Метт Джонсон, Прінс Гуман
Артикул
9789669829375
Виробник
Vivat
Жанр
маркетинг і бренди
Кількість сторінок
384
Категорія
Бізнес, гроші, економіка
Країна виробництва
Україна
Мова
українська
Модель
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
Обкладинка
тверда
Перекладач
Олег Буйвол
Рік видання
2023
Формат книги
143 х 197 мм
Габарити і вага
Вага:
0.33 кгВідгуків: 0
Немає відгуків про цей товар.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.
Схожі товари